Pers

 

Een interview met Hinke de Jong of andere media- en persvragen? Neem contact op met Hinke de Jong. Hieronder de berichten die in de pers over ons verschenen.


Nominatie Wijnvrouw van het Jaar 2024

 

Datum: Januari 2024
Medium:
Stichting Wijnvrouw van het Jaar & MissPublicity
Omschrijving: Eerste nominatie voor Hinke de Jong voor de verkiezing van Wijnvrouw van het jaar 2024
Quote: ‘Hinke de Jong heeft een bijzondere staat van dienst. Haar liefde voor wijn en in het bijzonder champagne, komt tot uiting in haar twee bedrijven Brouzje en Champagne Travel. Na haar eeste bezoek aan de Champagne regio was ze verkocht. Ze werd niet alleen een liefhebber, maar besloot er haar werk van te maken. In het juryrapport lezen we: “De jury vindt Hinke een waardige kandidate vanwege haar jarenlange inzet voor het product champagne. Ook door middel van de sommelier reizen naar de Champagne die zij organiseert brengt zij haar vakmanschap over aan de vaak jongere generatie sommeliers.’
Het hele artikel: Eerste nominatie titel Wijnvrouw van het Jaar 2024

 

 


Travel, Business & Incentives

 

Datum: Juni 2018
Medium:
Travel, Business & Incentives
Omschrijving: Champagne Travel in het vakblad waar vele Incentives ideeën in staan en de ondernemers aan het woord komen.
Quote: ‘Champagne Travel is gespecialiseerd in het organiseren van reizen en dagtours in de Champagne-regio in Frankrijk. We spraken met Hinke de Jong, oprichtster en eigenaresse van Champagne Travel, over de mogelijkheden die deze unieke Franse regio biedt.’
Het hele artikel: Champagne proeven én ontdekken met Champagne Travel

 

 


Winelife Magazine

 

Datum: December 2016
Medium:
Winelife Magazine
Omschrijving: Champagne Travel in hét Winelife nummer van het jaar, The Champagne Issue, de geheime reistips van Hinke voor de Champagne.
Quote: ‘We hoefden niet lang na te denken toen we op zoek waren naar een gids voor een wijnweekend naar de Champagne. Voor Hinke gaan daar, als Nederlands Champagne Ambassadeur 2016, namelijk alle wijngaardpoorten open en blijft geen kelderdeur gesloten.’

 

 


BinnensteBuiten

 

Datum: 24 december om 17:09 uur
Medium: TV programma BinnensteBuiten op NPO 2
Omschrijving: Hinke organiseerde in samenwerking met Binnenstebuiten een truffelzoektocht. In het programma zie je hoe Benoît, onze favorite truffelboer in de Champagnestreek, op truffeljacht gaat met zijn getrainde hond Honey en de Frans-Nederlandse chef Alain Caron. Bekijk het fragment op de website van Binnenstebuiten.
Quote: Volgens de regisseur: “Benoit deed het super leuk en goed en Honey is natuurlijk de ster van de show.”

 

 


Fryske Sakelju

 

Datum: November 2016
Medium: Magazine Fryske Sakelju (Friese ondernemers)
Omschrijving: Fryske Sakelju werd getipt om Hinke de Jong voor dit gloednieuwe magazine te interviewen.
Quote: ‘Ze is gedreven, ambitieus en bovenal een ondernemer met eindeloze passie. “It moat altyd brûzje” glimlacht ze. Niet voor niets gaf ze haar champagnebedrijf de naam Brouzje. Sprankelend, verfrissend en een tikkie ondeugend.’

 

 


Saatchi Gallery Londen

 

Datum: 27 oktober 2016
Medium: Europe Talks in de Saatchi Gallery Londen
Omschrijving: Hinke de Jong werd uitgenodigd om een short talk te geven rondom het theme The Champagne Life. Haar onderwerp was Bubbles in my Head over het hebben van een business in champagne.
Meer informatie: Europe Talks

 

 


Nouveau Magazine

 

Datum: Augustus 2016
Medium: Nouveau Magazine, editie 10 • 2016,. Rubriek Quality time.
Omschrijving: Onder de titelEn dan nu: Champagne!’ werden de reizen van Champagne Travel getipt.
Quote: “Als iemand veel van champagne weet, is het Hinke de Jong wel. […] Om haar passie te delen met iedereen die meer wil weten en proeven van authentieke champagnes, heeft ze Champagne Travel in het leven geroepen.”

 

 


Financieel Dagblad

 

Datum: Augustus 2016
Medium: Financieel Dagblad
Omschrijving: ‘Zij verdienen aan zuid’: Drie ondernemers vertellen over hun handel in zuidelijke producten. Hinke vertelt persoonlijk over haar liefde voor champagne en het ontstaan van Brouzje en Champagne Travel.
Quotes: “Bron van alles is mijn liefde voor de wijn.” “Champagne heeft iets magisch. Zet een fles op tafel, en mensen beginnen meteen te stralen. Het is heerlijk om met zo’n mooi product te werken.” “Ondernemen in een nichemarkt als deze is best spannend en betekent voortdurend zoeken naar kansen om te groeien. Sinds kort organiseer ik reizen naar de Champagne die bijvoorbeeld geschikt zijn als incentive of voor een teambuilding weekend. Ideaal, want zo kan ik ook mijn enthousiasme voor de streek overbrengen.”
Het hele artikel: Zij verdienen aan zuid

 

 

 

 

Share This

WELKOM bij Champagne Travel!

De Champagne is geliefd en veel geboekt.

Daarom vast een eerste advies. Doe je aanvraag minimaal 2 maanden voor gewenste vertrekdatum.
En voor de speciale events of aanvragen met grote groepen minimaal 6 – 12 maanden voor vertrek.

Activiteiten kunnen uitsluitend worden geboekt als onderdeel van een arrangement.

Veel plezier met het ontdekken van onze Champagne reizen!